The REDTOP of Mind
Idégenerering, planning, tekstforfatning, strategi, branding, kunderejsen og -oplevelsen, digital kommunikation, online marketing, apps, storytelling og humor. Det er nogle af stikordene, der karakteriserer mit arbejde og mine specialer.
Indlevelse og oplevelse
Som jeg ser det, er en af de vigtigste kompetencer som tekstforfatter, evnen til indlevelse og forståelse for, hvordan målgruppen tænker og handler. Jeg stoler på min intuition, suppleret med indsigter i form af indsamlede data eller analyser.
Jeg brænder for kundeoplevelsen og -opfattelsen af brandet eller produktet. Fra den direkte kommunikation (CRM, dialog, bannerannoncering, osv.) til den overordnede branding. Det behøver ikke være inden for en bestemt branche. Herunder kan du se – helt kort – hvad jeg har lavet for udvalgte kunder i forskellige brancher:
Telmore > Kunderejsen fra start til slut.
Falck > Leadgenerering, CRM og branding i form af fx kreative kampagner og styrket SEO.
Scandlines > Triggerbaseret e-mailkommunikation til medlemmer af fordelsprogrammet SMILE.
Codan > Migrering af kundekommunikation fra trykte medier til digitale.
Bonnier Publications > Produktudvikling, navngivning og leadgenerering.